Pengenalan

RISES Perfumes telah mencetuskan satu fenomena baru yang cukup luar biasa apabila menerima tempahan diluar jangkaan daripada peminat wangian di Malaysia. RISES Perfumes adalah satu produk bagi penyelesaian semua masalah keraguan tentang status HALAL apabila digunakan untuk bersolat, kerana RISES Perfumes adalah wangian yang diiktiraf HALAL oleh JAKIM.

Semua pengguna telah jatuh hati dengan keharuman yang memikat dan ketahanan wangian dari jenis PARFUM dan EDP yang bertahan sehingga 24 jam. Kami menerima testimoni dari para pengguna yang amat teruja dengan keharuman, ketahanan bau yang lama dan juga rekabentuk kotak dan botol yang exclusive. RISES Perfumes boleh digunakan oleh sesiapa sahaja kerana pilihan wangian yang pelbagai dan juga berkualiti tinggi.

Tak kenal maka tak cinta, dah kenal pasti cari lagi. Dengan harga yang mampu dimiliki, pastinya RISES Perfumes akan menjadi pilihan ramai orang yang inginkan produk HALAL dan bermutu tinggi. Produk hebat yang menjadi kegilaan orang ramai ini boleh didapati dari laman web ini (beli sekarang) dan juga dari agen yang berdaftar.

Kepada yang ingin menjadi sebahagian dari keluarga besar RISES Perfumes, anda boleh mendaftarkan diri sebagai agent RISES Perfumes disini.

Anda juga boleh menjadi sebahagian dari kami dengan cara menjadi dropship RISES Perfumes. Jom baca artikel selanjutnya mengenai program dropship kami disini.

Dapatkan segera RISES perfumes hari ini.

Comments

  1. Hubungi agent kami
    0139019436
    Atau FB (Naim Manaf) / fan page (Naim Manaf Perfume RISES)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts